کودکان از چند سالگی باید زبان یاد بگیرند؟

اگر قصد دارید کودکان خود را در کلاس های زبان ثبت نام کنید قطعا این سوال برای‌تان پیش آمده که کودکان از چند سالگی باید زبان را یاد بگیرند؟ باید بگوییم دوران طلایی یادگیری یک زبان خارجی برای کودکان از ۳ یا ۴ سالگی است.

کودکان در این سن می توانند با زبان مادری خود ارتباط برقرار کنند و مغز آن ها آماده است که کلمات و مطالب جدید را یاد بگیرد. موسسه زبان دهخدا با استفاده از اساتیدی که تجربه تدریس به کودکان را دارند به کودکان شما کمک می کنند تا زبان جدید را با روش های سرگرم کننده یاد بگیرند و از آن لذت ببرند. کلاس زبان کودکان آنلاین در موسسه دهخدا بهترین در نو ع خود هستند.

مزایای یادگیری یک زبان جدید برای کودکان

از مزایای یادگیری یک زبان جدید برای کودکان این است که رشد شناختی آن ها را تقویت می کند و باعث تقویت حافظه و بهبود آن می شود.

یادگیری یک زبان جدید این امکان را فراهم می کند تا کودکان بتوانند افکار خود را هدایت کنند و باعث می شود در طرز تفکر خود انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند.

یادگیری زبان در سنین پایین باعث بهتر شدن مهارت های زبانی، پیشرفت تحصیلی و مزایای شناختی مانند افزایش خلاقیت، تفکر انتقادی بهتر و مهارت های حل مسئله و غیره می شود.

یادگیری یک زبان جدید، توانایی کودکان برای یادگیری زبان های دیگر در آینده را بیشتر می کند و یادگیری را برای آن ها آسان تر خواهد کرد.

یادگیری زبان از کودکی باعث می شود تا در بزرگسالی موقعیت های شغلی بهتری بدست آورد و حتی برای یافتن شغل در کشور های دیگر نیز اقدام کرد.

کودکان از چند سالگی باید زبان یاد بگیرند؟

از دغدغه های اصلی والدین سن یادگیری زبان برای کودکان است. همانطور که اشاره کردیم بهترین سن برای یادگیری کودکان از ۳ یا ۴ سالگی است. علت اینکه بهتر است از این سن کودکان زبان جدیدی را یاد بگیرند این است که کودک می تواند با زبان مادری خود ارتباط برقرار کنند و در نتیجه ذهن پویا و فعالی برای یادگیری زبان دیگر دارند.

اگر قصد دارید کودکان تان را به کلاس زبان بفرستید از ۳ یا ۴ سالگی می توانید این کار را بکنید. می توانید در منزل با استفاده از فلش کارت ها، کارتون ها، بازی های مخصوص الفبا و کلمات ابتدا کودکان خود را با زبان آشنا کنید. آن ها را تشویق کنید تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و انگیزه یادگیری را در آن ها تقویت کنید و بعد آن ها را در کلاس های زبان ثبت نام کنید.

کلاس زبان کودک

انواع کلاس های زبان برای کودکان

کلاس زبان گروهی برای کودکان

شرکت در کلاس های گروهی برای کودکان بسیار مفید است. آن ها یاد می گیرند با هم سن و سالان خود ارتباط برقرار کنند. تعامل با همکلاسی ها و این احساس که دیگران هم مثله شما هستند و چیز زیادی درباره آن زبان نمی دانند، باعث می شود، کودکان احساس خجالت نکنند و از حضور در جمع نترسند و با اعتماد به نفس بیشتری در فعالیت های کلاسی شرکت کنند و از یادگیری نیز لذت ببرند.

کلاس های گروهی باعث رشد تعامل اجتماعی در کودکان می شود و آن ها را در پیدا کردن دوستان جدید کمک می کند.

در کلاس‌ های گروهی با تشکیل گروه ‌های کوچک، می توان کودکان را به مشارکت با دیگر همسالان خود تشویق کرد. آن ها می توانند با کمک هم کلمات و عبارات را بخاطر بسپارند و با انواع بازی هایی که در کلاس انجام می دهند یادگیری را برای خود لذت بخش کنند.

کلاس زبان خصوصی برای کودکان

در کلاس های خصوصی هر کودکی با سرعت خودش پیشرفت می کند. هنگامی که تمرکز بر روی یک زبان آموز است، معلم به راحتی می تواند مهارت های زبانی را آهسته به آن ها یاد دهد و کودک هم بدون احساس فشار و خستگی به یادگیری بپردازد.

کلاس های خصوصی زبان برای کودکانی است که اعتماد به نفس پایینی دارند و از صحبت کردن در جمع می ترسند و یا خجالت می کشند. این کلاس ها به آن ها کمک می کند تا کم کم اعتماد به نفس خود را بالا ببرند و درباره هر آنچه که می خواهند از معلم خود سوال کنند.

کلاس زبان آنلاین گروهی و خصوصی برای کودکان

بسیاری از والدین زمان لازم را برای بردن فرزندان خود به آموزشگاه های زبان را ندارند. مزیت اصلی کلاس های آنلاین زبان برای کودکان این است که می توان آن ها را در زمانی که در خانه هستید انجام دهید. با این نوع دوره ها، بچه ها می توانند در خانه یاد بگیرند و شما می توانید همیشه در یک محیط امن، پیشرفت آن ها را پیگیری کنید.

مهمترین مهارتی که فرزندان ما برای موفقیت در آینده خود نیاز دارند، نحوه برقراری ارتباط به زبان از طریق فناوری دیجیتال است. شکی نیست که آینده مستلزم تعامل آنلاین با افراد دیگر از شهرها و کشورهای مختلف به صورت آنلاین است. کلاس ‌های آنلاین برای کودکان باعث می‌شود کودکان در حین یادگیری زبان جدید با استفاده از فناوری نیز آشنا شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.